Sommertrening til Bronsemerket (09-07-12)

I går trente jeg og Kaizer nok en gang gjennom øvelsene til bronsemerket. Kaizer er ganske god på alle øvelser. Spesielt dyktig har han alltid vært på lineføring, fri ved foten og innkalling. Han følger godt med og har god fart. De øvelsene Kaizer ikke liker så godt er øvelser der han må være igjen. Ellers har vi i en periode hatt litt skjeve innkomster og treg dekk. Men, nå begynner ting å løsne... i riktig retning ;-)

Alle innkomster har de siste gangene vært helt perfekte, og Kaizer er blitt bedre på øvelser der han må være igjen - Stå under marsj og Enkeltdekk.

Treningsvesten er kommet på, og vi starter med lufting. 

Bra oppvarming med leken "Seiersrunde" :-)

Springmarsj

Sakte marsj


Dekk fra holdt
Øvelsen starter med utgangsstilling og fri ved foten.
Etter ca 10 meter fri ved foten gjøres holdt, kommado for dekk og bli.

Flinke gutten venter på matmor, som er ca. 10 meter unna.

På vei tilbake, hvor jeg gjør helt om og holdt ca. 2 skritt bak Kaizer.

Her er vi ferdig med holdt bak Kaizer. Øvelsen avsluttes ved at jeg stiller meg ved siden hans, og kommanderer han opp i utgangsstilling

Perfekt innkomst, og belønning på vei.
Noen ganger avslutter vi foran, mens andre
ganger fullfører vi med utgangsstilling. 

Velfortjent belønning med ball :-)
Det ble en bra utførelse av Stå under marsj :-)

Matmor er fornøyd, ja :-)

Perfekt Enkeltdekk, som varte i ca. 2 min.
JIPPY! :-)

Hilsen fra Kaizer: Mer lek!?? :-)

Kommentarer

Populære innlegg