En søndagstur før hverdagslivet... etter en super ferie :-)

I går var jeg og kjære gullet mitt på en 4-timers kosetur, og med meg i lommene hadde jeg selvsagt med godbiter og Kaizer sin yndlingsleke. Egentlig skulle vi ta den lange fjellturen på 6 timer, men det ble skodde på fjellet... så, da ble det en mye kortere tur med god tid. Vi spiste all nistematen vår, tok bilder og lekte oss masse. En herlig siste feriedag, før jobb og hverdag.

Dagens løpebilde av Kaizer med favorittleken sin, en pipeball av rett type gummi :-)

Kaizer venter tålmodig på matmor i bakkene opp mot Ranheimssetra

Kjekt med drikkepause i elva

Fotogene Gullet mitt <3 

Flotte Kaizer og mye fin røsslyng :-)

Det som ble dagens mål & Bruk av selvutløser for første gang :-)

Og. plutselig sto begge ørene til værs i ca 1 minutt :-)

Den litt mer vanlige looken med et øre opp :-)

Beste turkameraten ever!

Kaizer i farta :)

Kaizer er fornøyd etter å ha gravd hull :-)

En liten "se på naturen"-pause på vei ned igjen :-)

Kommentarer

Populære innlegg