Inspirerende trening på Møst med elitehunder, valp og alle oss andre :-)

Sist tirsdag tok jeg og Kaizer nok en gang turen til Møst. Vi er godt kjent der, etter 12 fantastiske mandagskvelder med kurs. Nå er vi ferdig med kursene på Møst, men vi vil gjerne fortsette å trene sammen med gjengen der.

Treningsplassen vår på Møst er en nedlagt skole, og det er et perfekt sted for aktivitet med hund. Vi har en passe stor grusplass, som nå er nygruset og fin til utstillingen 16-17. juni.

Det er også andre fine fasiliteter på Møst; Et takoverbygd område med vannskål til hundene. Dette området er ved inngangen på den koselige skolebygningen, og inne er det klasserom og toaletter. Idyllen i landskapet gir en vakker ramme rundt det hele, men det viktigste er likevel det gode miljøet - Vi har det artig og hjelper hverandre. Det er ingen som trenger å være redd for å dumme seg ut, og akkurat det passer meg perfekt :-)

For meg var det det veldig inspirerende å se Bente og Guri i aksjon med sine flotte hunder. De trener på øverste lydighetstnivå, Elite. Jeg fikk med meg litt når de trente felles sitt og bli med skjult fører, og det var da jeg fant fram kameraet og fullt fokus... Så kult å se på :- )

Flotte Ingodds Zoogin får velfortjent belønning med Bentemor :-)

Zoogin med perfekt stå under marsj, selv med mye forstyrrelse rundt seg

Yngstejenta til Guri, Veemstroppens Ælli, i dekk og bli
- Fin og flink jente :-)

Ælli avleverer apport til matmor Guri

Guri og Cirrka - Belønning i sikte :-)

Det var også veldig artig å bli kjent med Berit sin lille og vakre Ingodds Ulla. Ho har store labber, nydelige farger og er glad i ballen sin. :)
Ingodds Ulla 

Berit, Ulla og Bente - Artig med utstillingstrening :-)


Flere bilder fra denne kvelden på bloggen til klubben, Norsk Schäferhund Klub Avdeling Møre og Romsdal

Kommentarer

Populære innlegg