St. Hans 2012 - Kaizer svømte for første gang :-)

I går, St. Hans 2012, var en fantastisk fin sommerdag med sydentemperatur. Tidlig på ettermiddagen dro vi en tur ned til sjøen. Jeg tok selvsagt ikke med kamera...Vi skulle bare se om vi kunne være med å rydde litt til kvelden, og sjekke jolla vår.

Plutselig når Odd Helge har rodd noen meter ut fra land... ja, da svømmer Kaizer etter :-)
Han svømte så fint, og jeg tror at han ble gledelig overrasket selv. Etter de første svømmetakene prøvde han flere runder, i god blanding med stolte seiersrunder på land. Morro :-)

Etterpå tok vi han med på en tur i jolla. Da var han like rolig som i fjor, når han var valp. Den store forskjellen er at han tar større plass i år, så nå er det helt fullt i jolla når vi alle tre er med ;-)


I dag tok vi årets første tur til Silstadholmen, og vi hadde med kamera. Håper vi får flere slike fine sommerdager i år.

Kaizer på Silstadholmen, 24-06-12.

Dagens sommerhilsen fra Kaizer: 
Jeg er i fin form etter gårsdagens svømming, og i dag har jeg hatt tatt meg mer tid til å slappe av :-)


Bilder fra tur til Silstadholmen i fjor. Da var Kaizer ca. 4 mnd gammel - Søtingen <3

Kaizer med skygge under medbragt parasoll, og den flotte jolla vår i bakgrunnen :-)

Besluttsomme maska til Kaizer :-)

Kaizer liker fin stemme, og følger godt med :-)

Kommentarer

Populære innlegg