Bilder fra lydighetstrening hjemme på Kvalvåg (15-10-11)

I dag har det vært en flott høstdag, og vi fikk gjennomført ei veldig bra økt med lydighetstrening. Odd Helge var med som fotograf, så det ble noen kjempefine bilder. Jeg blir fasinert over å se hvor flink Kaizer er. Han følger med hele tiden - "Hva vi skal gjøre nå?". Lojal og glad :)



Det er artig å starte treningen med en drakamp.

Kaizer er knallgod på "Følg med". 

Fri ved foten.

Vi har nylig begynt å trene på at jeg beveger meg i kommandoen "Bli". 

For tiden trener vi også på fart i innkalling. Da er det greit å være to, slik at jeg har noen til å holde han mens jeg går i fra han. Når jeg da roper han inn kommer han i superfart. Det er flinke og trivelige Gro i Molde som hjalp oss i gang med dette, og i dag hjalp Odd Helge oss. Øvelsen er morsom, og den er et viktig skritt mot en perfekt innkalling. 

Vi avslutter med litt vill lek.:)

Fine Kaizer er sliten etter 100% innsats. Han er bare så dyktig :)


Kommentarer

Populære innlegg