Kaizer - Min beste firbeinte venn & Lek er digg :-)

Både jeg og Kaizer elsker å leke - Vi passer utmerket sammen, og hver dag tar vi oss tid til lek. Livet skal jo være en fest, sant? :-)

Når jeg tenker meg om kan jeg vel også si at vi begge to er veldig snille... og, vi har helt sikkert enda flere gode egenskaper sammen ;-)

Kaizer elsker å løpe i vann. (29-05-12)

Noen ganger tenker jeg på hva som er det mest morsomme Kaizer har funnet på. Han liker å prøve ut ting, og da blir det jo noen artige episoder. En gang hoppa han opp på doen, og trakk ned. Han måtte bare prøve det. En annen gang, når han var ganske liten, prøvde han å gi beinet sitt til støvsugeren. Det kunne jo hende at den ville leke. Kaizer er en helt fantastisk hund, og min gode venn på fire bein <3

Life is good :-)

Høy fart er veldig kult :-) 29-05-12

Ganske våt og forsatt happy, etter masse plasking og løping i vannet. (29-05-12)

Du kan lese mer om kule Kaizer i innlegget "Nysgjerrige og tøffe Kaizer :-)", og det har jo blitt noen innlegg til på denne bloggen. Det startet som en test av verktøyet, men med Kaizer som tema har det vært lett å skrive. Jeg er ubeskrivelig glad i min firbeinte venn - Ingen tvil om det! Kaizer er en perfekt hund for meg :-)

Kommentarer

Populære innlegg