Schäferhundgjengen i Molde :-)

Jeg og Kaizer har funnet oss godt til rette sammen med Schäferhundgjengen i Molde, som er en del av Norsk Schäferhund Klub Avd. Møre og Romsdal. Jeg fikk også trivelig tilbakemelding av Bente i Kristiansund, som var den første jeg kontaktet i Schæferhundklubben. Så, jeg håper at vi skal få tatt noen turer til Kristiansund etterhvert.

Fra vår første lydighetstrening sammen med gjengen i Molde er vi blitt inkludert på en super måte, og vi har fått mye veiledning og støtte. Som hundeeier opplever jeg ofte usikkerhet på hvordan man skal gjøre ulike ting. Hva er det riktige å gjøre i ulike situasjoner som oppstår? Hvordan forebygge et problem?

Det er lett å bli usikker, og da er det gull verdt å  tilhøre et trivelig miljø med mye erfaring. I Schäferhundgjengen får jeg kjempegod veiledning og trygghet på det å være hundeeier, i tillegg til masse motivasjon og glede. 

Jeg vet ikke om jeg kan nevne navn på alle mine gode venner i Schäferhundgjengen, men jeg skulle gjerne ha tatt med navn og bilder. Det er en kjempefin gjeng, og jeg er svært takknemlig for all den hjelp jeg har fått. Og, i tillegg har vi det så kjekt og artig :-)

Gro har jeg nevnt før, og hun er den som har veiledet oss mye på trening. Jeg får alltid god hjelp og gode svar av henne. Hun er fantastisk på alle måter, dyktig, reflektert, blid, snill og tålmodig.

Gro sin vakre Kompis

Kompis og broren Kenzo


Tusen takk til gjengen vår. Vi gleder oss til nye treninger i 2012 :-)



Oktober 2011




Kommentarer

Populære innlegg